Resources search-proces er den direkte vej til en succesfuld medarbejder.
Vores kandidater, til faste stillinger, gennemgår et grundigt udvælgelsesforløb, hvor vi afdækker deres faglige og personlige kompetencer. Undervejs får vi vigtige svar, som er afgørende for vores evne til at finde den rigtige kandidat til jobbet.
Vi rekrutterer kandidater til faste stillinger i økonomi-, finans- og back office-funktionen. Vores search-proces er baseret på mange års erfaring med fokus på at præsentere de bedste kandidater til den stilling, som skal besættes. Vi finder den rigtige kandidat, der lever op til dine krav til faglighed og personlige egenskaber. I 90 procent af tilfældene har vi løst opgaven på 30 arbejdsdage. Vi løser også mindre ad-hoc search-opgaver, hvis du og din virksomhed kun har brug for assistance til en del af processen.
Resources’ search-proces er baseret på fagligt håndværk og professionelle researchere. Vi sikrer, at kunden har “single point of contact”, så det er nemt at komme i kontakt med den ansvarlige medarbejder. Vores erfarne og professionelle medarbejdere har arbejdet med rekruttering i en årrække og har derudover indgående kendskab til økonomi-, finans- og back office-funktioner. Dette er baggrunden for, at vi kan sikre et godt match mellem virksomhed og kandidat, så begge parter bliver tilfredse med samarbejdet.
Vi er altid på udkig efter kandidater til faste stillinger. Alle kandidater kommer igennem et grundigt udvælgelsesforløb. For os handler det ikke om at have flere tusinde personer i vores database, men om at have de bedst kvalificerede. Samtidig trækker vi på et finmasket netværk i både ind- og udland.
Forløbet indledes med en samtale med vores Research Team. Hvis kandidaten går videre herfra, gennemføres en kompetenceafklarende samtale med en af vores Senior Partnere. Derefter skal kandidaten igennem en grundig personlighedstest. Vi anvender Reflector Big Five Personality®-testen, som afdækker de grundlæggende personlighedsfaktorer – behov for stabilitet, udadvendthed, åbenhed, imødekommenhed og samvittighedsfuldhed. Derudover rummer Reflector Big Five Personality® en ability-test, der giver et billede af personens potentiale.
Få hjælp til at finde den rigtige kandidat til jobbet.
Opstår der et akut behov i økonomi-, finans- og back office-funktionen har vi inden for 24 timer forstået og beskrevet opgaven, og vi er klar til at levere en faglig stærk Interim-konsulent i løbet af 3-5 arbejdsdage.
Resources’ assessment-proces består af samtaler og testværktøjer som grundlag for at sætte det mest kompetente hold til din afdeling. Det skaber grundlaget for at du kan sætte ambitiøse mål. Vi hjælper dig også med at lægge en plan for eksekveringen og giver dig redskaberne til at nå i mål og få succes som leder.