Resources er et konsulenthus, som blev stiftet i 2013 med et ønske om at skabe en konsulentvirksomhed med kunden i centrum.
Vi løser opgaver inden for Interim Support, Search og Assessment.
Vi har mange års erfaring med rådgivning inden for Interim og Search. Vores mål er altid at levere den bedst mulige løsning, baseret på grundig research og høj kvalitet i alle faser af projektet.
Ordet ressource kommer af fransk ressource, af ældre fransk ressourdre, at genrejse sig, af det latinske resurgere, re- + surgere ‘hæve, løfte, rejse sig’.
Vi tager aktivt del i de udfordringer, som den enkelte supportfunktion står overfor. På den måde leverer vi holdbare løsninger, som er forankret i supportfunktionen og i virksomheden.
Vores medarbejdere har typisk selv været ansat i afdelinger, som svarer til dem, vi formidler interim-konsulenter og faste medarbejdere til. Vi har derfor en dyb forståelse for din organisation og ed specifikke behov og krav til de stillinger, der skal besættes. Vi kan levere holdbare løsninger, som er forankret i såvel supportfunktion som i virksomheden som helhed.
Resources har tre kerneværdier, vi altid arbejder ud fra i vores opgaver – både når det gælder Search og Interim.
Resources påtager sig kun opgaver, som vi er kvalificerede til. Vores viden er up-to-date og har fokus på at skabe værdi i opgaveløsningen. Vi sikrer, at løsningerne bliver forankret i kundens organisation.
Vi har løst opgaverne før, og vi kender processerne i supportfunktionerne. Konsulenter hos Resources har ofte minimum 10 års erfaring inden for deres fagområde.
Vi gør det, vi siger, og holder, hvad vi lover. Vi leverer, afslutter og overdrager opgaverne som aftalt. Vores aftalegrundlag er transparent.
Vi er professionelle fagnørder, der sælger faglighed og erfaring. Vores kompetencer bygger på et veldokumenteret teoretisk grundlag, solid national og international erfaring samt dyb indsigt i menneskers talent og kompetencer.
Vi tilbyder at udfordre de eksisterende processer i din afdeling med henblik på at udvikle bedre løsninger. Vi kender faldgruberne og kompleksiteten i forhold til at sikre den rette kompetencesammensætning. Vi kan derfor komme et spadestik dybere i arbejdet med at afdække de eksakte kompetencer, du har brug for på kortere og længere sigt for at sikre afdelingens fortsatte succes og din succes som leder.
Anette er Partner i Resources.
Som adm. direktør i flere anerkendte konsulenthuse har Anette opnået stor ekspertise i search af ledere og specialister samt interim management. Hun har en bred erfaring med personaleledelse og kompetenceafklaring, ligesom hun er certificeret i flere personprofil analyser.
Anette er uddannet Graduate Diploma i Business Administration (Organization and Management) fra Copenhagen Business School og hun har fra sine mange år i rekrutteringsbranchen oparbejdet et bredt netværk til stærke ledere og specialister indenfor blandt andet økonomi, finans og regnskab.
Majid er Consultant hos Resources.
Majid er uddannet Cand.merc. i International Business & Marketing fra SDU. Han har flere års erfaring fra rekrutteringsbranchen, hvor han har specialiseret sig inden for salg og leverancer af rekrutteringsydelser.
Som Consultant hos Resources beskæftiger han sig med rekruttering af kandidater og Interim-konsulenter.
Anne U. Larsen er Senior Researcher hos Resources Consulting.
Anne har en baggrund i humaniora og har 15 års erfaring fra testbranchen, hvor hun har fungeret som projektleder i forbindelse med testudvikling og brug af assessment- og udviklingsværktøjer til professionel personlighedsvurdering.
Som Senior Researcher hos Resources Consulting beskæftiger Anne sig med rekruttering af kandidater og interimkonsulenter.
Tobias er Resources IT-specialist.
Tobias har mere end 30 års erfaring inden for IT-området. Han udfører netværksinstallationer, varetager virksomhedens Office 365-løsning med bl.a. SharePoint, OneDrive og backup samt tilpasser løsninger til den enkelte medarbejders behov.
Han har siden sin interesse for IT arbejdet med hardware og software installationer, sikkerhed og rådgivet virksomheder i forhold til deres IT-behov.
Han har et indgående kendskab til IT og følger udviklingen inden for området.
Søren er stifter og Bestyrelses Formand for Resources. Søren har mere end 25 års erfaring inden for finans og ledelse. Desuden har han i mange år arbejdet med Interim, Search og Coaching. Han er bl.a. certificeret som senior Practitioner, Business Coach fra Copenhagen Coaching Center. Han har i mange år arbejdet med forandringsledelse i organisationer, projektledelse, optimering af økonomifunktionens processer og coaching på ledelsesniveau.
Jørgen har gennem de seneste 35 år arbejdet på direktionsniveau i større danske og internationale virksomheder indenfor primært byggematerialer, distribution af byggevarematerialer samt duty free postordrer.
Bestyrelsesarbejde på formandsniveau i familieejede virksomheder og medlem af bestyrelsen i en lang række danske selskaber og udenlandske datterselskaber.
Uddannet Cand. Merc. fra Handelshøjskolen i København.
Michele Guarini er bestyrelsesmedlem i Resources.
Michele har arbejdet indenfor professionel sport i en årrække og har i de sidste 14 år været direktør for HUCAMA som er en international virksomhed der specialiserer sig i værktøjer til HR, rekruttering, udvikling af medarbejder.
Han har en bred erfaring med Performance Management, kompetencekortlægning of analyser af organisationer.
Michele har arbejdet nogle af Europas største virksomheder, hvor han har været konsulent for topledelsen.
Han er en førende ekspert på personlighedsanalyser og er direktør for HUCAMA forskningsafdeling i London.
Finans- og administration træffes tirsdag, onsdag og fredag fra kl. 10:00 til kl. 15:00