Om os

Resources er et konsulenthus som blev stiftet i 2013 med et ønske om at skabe en konsulentvirksomhed med kunden i centrum.

Resources fagområder er Økonomi, Finans & Back-office samt øvrige supportfunktioner.

Vi løser opgaver inden for Interim Support, Search og Assessment.

Alt i alt, har vi mange års erfaring i rådgivning inden for Interim og Search. Vores mål er altid at levere den bedst mulige løsning baseret på en grundig research samt kvalitet i alle faser af projektet.

Resources

Ordet ressource kommer af fransk ressource, af ældre fransk ressourdre, at genrejse sig, af det latinske resurgere, re- + surgere ‘hæve, løfte, rejse sig’.

Det er vigtigt for os hele tiden at have kunden i centrum, når vi løser en opgave for virksomheden.

Vi tager aktivt del i de udfordringer, som den enkelte supportfunktion står overfor. På den måde leverer vi holdbare løsninger, som er forankret i supportfunktionen og i virksomheden.

Vores medarbejdere har typisk selv været ansat i afdelinger, som svarer til dem, vi formidler interim-konsulenter og faste medarbejdere til. Vi har derfor en dyb forståelse for din organisation og ed specifikke behov og krav til de stillinger, der skal besættes. Vi kan levere holdbare løsninger, som er forankret i såvel supportfunktion som i virksomheden som helhed.

Faglighed, erfaring og integritet

Resources har tre kerneværdier, vi altid arbejder ud fra i vores opgaver – både når det gælder Search og Interim.

Faglighed

Resources påtager sig kun opgaver, som vi er kvalificerede til. Vores viden er up-to-date og har fokus på at skabe værdi i opgaveløsningen. Vi sikrer, at løsningerne bliver forankret i kundens organisation.

Erfaring

Vi har løst opgaverne før, og vi kender processerne i supportfunktionerne. Konsulenter hos Resources har ofte minimum 10 års erfaring inden for deres fagområde.

Integritet

Vi gør det, vi siger, og holder, hvad vi lover. Vi leverer, afslutter og overdrager opgaverne som aftalt. Vores aftalegrundlag er transparent.

Vi gør alt for, at processen, hvad enten der er tale om en interim-opgave eller et fast job, bliver en positiv oplevelse for både dig som kunde og for den pågældende interim-konsulent eller kandidat.
Kontakt os og hør mere

Hvem er vi?

Vi er professionelle fagnørder, der sælger faglighed og erfaring. Vores kompetencer bygger på et veldokumenteret teoretisk grundlag, solid national og international erfaring samt dyb indsigt i menneskers talent og kompetencer.

Vi tilbyder at udfordre de eksisterende processer i din afdeling med henblik på at udvikle bedre løsninger. Vi kender faldgruberne og kompleksiteten i forhold til at sikre den rette kompetencesammensætning. Vi kan derfor komme et spadestik dybere i arbejdet med at afdække de eksakte kompetencer, du har brug for på kortere og længere sigt for at sikre afdelingens fortsatte succes og din succes som leder.

Anette Timm
Partner

Anette er Partner i Resources.
Som adm. direktør i flere anerkendte konsulenthuse har Anette opnået stor ekspertise i search af ledere og specialister samt interim management. Hun har en bred erfaring med personaleledelse og kompetenceafklaring, ligesom hun er certificeret i flere personprofil analyser.

Anette er uddannet Graduate Diploma i Business Administration (Organization and Management) fra Copenhagen Business School og hun har fra sine mange år i rekrutteringsbranchen oparbejdet et bredt netværk til stærke ledere og specialister indenfor blandt andet økonomi, finans og regnskab.

Anette Thaulow
Partner

Anette er Partner hos Resources. Hun er specialist og har 15 års erfaring inden for Talent Management og Executive Search.

Anette er uddannet Cand.ling.merc. (Organisation, HR, Ledelse) fra Copenhagen Business School og Lederne og er uddannet i Master Analysis (test).

Hun har stor succes med alle aspekter af Executive Search inden for økonomi, finans, supply chain, IT, logistik og marketing.

Ida Madsen
Research Manager

Ida er Research Manager hos Resources Consulting
Hun har flere års erfaring indenfor rekruttering og har stor erfaring med search indenfor økonomiområdet.

Ida er specialist i at arbejde på tværs af forskellige platforme og er superbruger af online værktøjer. Hun er derfor med til at sikre at Resources Consulting tiltrækker og finder de helt rigtige kandidater.

Ida har en bachelor inden for hospitality, med speciale i costumer services, som er med til at give såvel kunder som kandidater en god service før, under og efter en opgave.

Tobias Klang
IT-specialist

Tobias er Resources IT-specialist.

Tobias har mere end 30 års erfaring inden for IT-området. Han udfører netværksinstallationer, varetager virksomhedens Office 365-løsning med bl.a. SharePoint, OneDrive og backup samt tilpasser løsninger til den enkelte medarbejders behov.

Han har siden sin interesse for IT arbejdet med hardware og software installationer, sikkerhed og rådgivet virksomheder i forhold til deres IT-behov.

Han har et indgående kendskab til IT og følger udviklingen inden for området.

Søren Kiebe
Bestyrelsesformand og Senior Partner
+45 2125 7694soren.kiebe@resources.dk
@sørenjuelkiebe
Søren Kiebe
Bestyrelsesformand og Senior Partner

Søren er stifter og Bestyrelses Formand for Resources. Søren har mere end 25 års erfaring inden for finans og ledelse. Desuden har han i mange år arbejdet med Interim, Search og Coaching. Han er bl.a. certificeret som senior Practitioner, Business Coach fra Copenhagen Coaching Center. Han har i mange år arbejdet med forandringsledelse i organisationer, projektledelse, optimering af økonomifunktionens processer og coaching på ledelsesniveau.

Jørgen Wenshøj
Bestyrelse

Jørgen har gennem de seneste 35 år arbejdet på direktionsniveau i større danske og internationale virksomheder indenfor primært byggematerialer, distribution af byggevarematerialer samt duty free postordrer.

Bestyrelsesarbejde på formandsniveau i familieejede virksomheder og medlem af bestyrelsen i en lang række danske selskaber og udenlandske datterselskaber.

Uddannet Cand. Merc. fra Handelshøjskolen i København.

Michele Guarini
Bestyrelsesmedlem

Michele Guarini er bestyrelsesmedlem i Resources.

Michele har arbejdet indenfor professionel sport i en årrække og har i de sidste 14 år været direktør for HUCAMA som er en international virksomhed der specialiserer sig i værktøjer til HR, rekruttering, udvikling af medarbejder.

Han har en bred erfaring med Performance Management, kompetencekortlægning of analyser af organisationer.
Michele har arbejdet nogle af Europas største virksomheder, hvor han har været konsulent for topledelsen.

Han er en førende ekspert på personlighedsanalyser og er direktør for HUCAMA forskningsafdeling i London.

Kontakt os og lad os fortælle dig mere om, hvad vi kan tilbyde
crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram